اطلاعات, خبری, خرید عمده, هدایای تبلیغاتی ارزان و خاص

خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

Untitled 2 - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

کیف پول  انواع گوناگونی دارند که هر کدام دارای تفاوت هایی هستند . امروزه انواع کیف های پول زنانه و مزدانه در جاهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و در کارایی و مدل بندی تنوع بسیاری دارند ؛ به عنوان مثال

  • کیف پول زنانه و مردانه ارزان
  • کیف پول مردانه و زنانه اسپرت
  • کیف پول زنانه و مردانه چرمی
  • کیف پول فانتری
  • کیف پول و موبایل مردانه و زنانه
  • کیف پول مردانه و زنانه زیپ دار و بدون زیپ و چند زیپ
  • کیف پول زنانه و مردانه دست دوز
  • کیف پول سنتی و صنایع دستی
  • ست کیف پول مردانه و زنانه
  • هدایای تبلیغاتی و کیف پول تبلیغاتی

در هر یک از این گزینه ها کیف های پول مردانه یا زنانه با جنس متفاوت یا سبک متفاوت یا کارایی متفاوت دارای تنوع بسیاری در تولید و عرضه هستند . خرید کیف پول ارزان قیمت از این تولیدی ها و یا نمایندگی های برندهای معتبر امکان پذیر است. در فصولی از سال کیف های پول چه عمده و چه تکفروشی با تخفیف های ویژه ارائه میشوند که بهتری زمان برای خرید این شاخه ی متنوع از کیف است.

شما میتوانید برای اطلاع از این حراج ها و دیدن انواع کیف های پول به آی دی تلگرام @behellco پیام دهید ، عضو کانال و گالری کیف های ما شوید تا از حراج های عمده ی ما و مدل های جدید و به روز کیف های ما با خبر شوید . همینطور برای اطلاع از فروش عمده کیف پول زنانه ارزان میتوانید این مطلب را بخوانید . 

خرید کیف پول زنانه ارزان - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

تولید کیف پول متناسب با نیاز شما

تولید کیف پول متناسب با نیاز شما از سوی تولیدی های گوناگونی انجام می شود. شما می توانید با سفارش دادن کیف پول به تولیدی ها به راحتی مدل های مناسب را تهیه کنید. 

کیف پول در سایزهای گوناگونی تولید می شوند که عبارتند از: 

  • سایز بزرگ ( چند زیپ و حجیم ) 
  • سایز متوسط  ( تک زیپ و کشیده )
  • سایز کوچک  ( تاشو و کوچک )

هر کدام از این سایزها را به راحتی و متناسب با نیازی که دارید سفارش داده و سپس آن را پس از تولید تحویل بگیرید. شما میتوانید هر مدلی را با مارک و لوگویی که میخواهید برای هدایای تبلیغاتی تهیه کنید . خرید کیف پول ارزان قیمت را میتوانید از تولیدی ها به راحتی تهیه کنید . برای دیدن گالری مجازی کیف های پول تولیدی ما و شرایط ویژه خرید روی تصویر زیر کلیک کنید .

کیف پول مردانه اسپرت - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

عوامل موثر در قیمت گذاری کیف پول

در قیمت گذاری کیف پول  مسائل گوناگونی دخیل است که می شود به مهم ترین آن ها  اشاره کرد:

  • کیفیت پارچه یا چرم برای تولید کیف پول
  • طرح کیف پول
  • اندازه کیف پول
  • رنگ کیف پول
  • و برند کیف پول

با در نظر گرفتن این مسائل است که تولیدی های مختلف کیف پول را قیمت گذاری می کنند و سپس وارد بازار می نمایند. شما نیز با آگاهی از این ها می توانید بهترین مدل کیف پول مردانه یا زنانه را تهیه کنید.

کیف پول و موبایل چرم مردانه - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

مرکز فروش کیف پول ارزان قیمت

در شهرهای مختلف کشور فروش کیف پول زنانه و مردانه از سوی مراکز متعدد انجام می شود . در این مراکز انواع متفاوت از کیف پول زنانه و مردانه به فروش می رسد. فروشگاه های گوناگونی هم در این مراکز فعالیت می کنند. این فروشگاه ها مدل های متنوعی از کیف پول را عرضه میکنند : 

  • کیف پول چرم طبیعی 
  • کیف پول پارچه ای و جین 
  • کیف پول و جا موبایلی
  • کیف پول خارجی
  • کیف پول دوتکه و چند تکه (ست ) 
  • کیف پول مارک دار
  • … 

ساکن هر شهری که هستید و چه قصد دارید خریدی عمده یا تک داشته باشید . میتوانید برای خرید کیف پول ارزان قیمت اقدام کنید ، بهتر است این مراکز را پیدا نمایید . راه ساده تری هم وجود دارد و آن خرید به صورت مجازی و بدون حضور است . که در قسمت بعدی با عنوان سایت خرید کیف پول ارزان قیمت در این باره صحبت خواهیم کرد.

تولید کیف پول متناسب با نیاز شما - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

سایت خرید کیف پول ارزان قیمت

خرید اینترنتی از هر گزینه ای بهتر است . سایت های خرید کیف پول ارزان قیمت چه به صورت عمده و چه تکی را می توانید به راحتی پیدا کنید. شاید با خود بگویید چطور از صحت و سالم بودن محصول خریداری شده اطمینان داشته باشم . جواب این سوال بسیار ساده است .شما میتوانید با دیدن عکس ها و فیلم هایی که از زی و بم محصول گرفته شده نسبت به خرید خود اعتماد پیدا کنید . میتوانید از فروشگاه یا فروشنده بخواهید تا برای شما به صورت اختصاصی فیلمی از محصولات انتخابی تهیه کند و برای شما به واتس اپ یا تلگرام ارسال کند . اینگونه شما از ابعاد و اندازه محصول ، بخش های مختلف آن و کارایی و جنس و مود تشکیل دهنده داخل و خارج ان باخبر میشوید .

 

جدا از این موضوع  امروز محور اصلی و مهم ترین اصل یک معامله مشتریست . امروزه فروشنده ها تمام تلاش خود را میکنند تا اعتماد مشتری جلب شود تا مشتری همیشگی آنان شود و مشتری ها اگر اعتمادشان جلب شود سعی میکنند همیشه خرید خود را از یک فروشنده و عرضه کننده انجام دهند . همین مشتری که اعتماد کافی را پیدا کرده با تعریف رضایت خود از خرید مشتریان بیشتری را برای فروشنده منصف و مورد اعتماد خود به ارمغان میاورد . فروشنده ای که اعتماد مشتری را خدشه دار کند اول از همه به خود ضربه زده است .

در بخش بعدی در مورد نمایندگی ها در شهرهای مختلف صحبت خواهیم کرد که میتواند در برای شما راهگشا باشد و به جای سفر به شهری دبگر برای خرید مدل های  موردنظر میتوانید نیاز خود را با هزینه ی بسیار کمتر تامین کنید .

سایت خرید کیف پول ارزان قیمت - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

نمایندگی پخش کیف پول

برخی از همکاران ما که تولیدکننده ی  اختصاصی کیف پول ما هستند با توجه به اینکه در این حوزه سرشناسند، در همه شهرها یا برخی شهرها نمایندگی فروش اعطا میکنند . ما در کنار تولیدات خود، نمایندگی فروش چند تولیدکننده سرشناس و بزرگ در این حوزه که انواع کیف پول ، چه کیف پول ارزان قیمت چه لوکس و گران قیمت را عرضه میکنند ، دارا هستیم و محصولات آن ها را با قیمتی که خودشان  به فروش میرسانند عرضه میکنیم . خرید کیف پول ارزان قیمت در میان محصولاتی که ما عرصه میکنیم بسیار طرفدار دارد .

خریداران ما نیز میتوانند جهت درخواست نمایندگی برای شهرهای مختلف از طریق واتس اپ که لوگوی آن در کنار همین صفحه قرار دارد با ما در ارتباط باشند . ما برای نمایندگان خود پیشنهادات و تسهیلات ویژه ای را قرار داده ایم که میتوانید با شماره 09128153744 در واتس اپ یا تلفنی ارتباط بگیرید و از این شرایط و تسهیلات مطلع شوید .

 

خرید کیف پول زنانه ارزان

کیف پول زنانه ارزان قیمت از مدل های پر فروش بازار است . بیشتر مصرف کنندگان دوست دارند محصولاتی ارزان از بازار تهیه کنند ولی تعداد خرید بیشتری انجام دهند . گرچه برخی مصرف کنندگان اینطور نیستند ولی آمارها اینطور نشان میدهد که میزان خرید مثلا کیف پول زنانه ارزان بیشتر از  مدل گران قیمت همین شاخه از کیف هاست و تعدادی که یک مصرف کننده خریداری میکند نیز بسیار بیشتر است .

مصرف کنندگان دوست دارند به جای یک یا دو مدل کیف ، تعداد بیشتر و متنوع تری داشته باشند و با هر تیپ یا هر ست لباس و کفشی که دارند آن ها را ست کنند . از این جهت خرید کیف پول ارزان قیمت مخصوصا کیف پول زنانه ارزان بسیار بیشتر است. هرچند به این موضوع هم باید توجه کرد که تنوع رنگی و طرحی بیشتری را باید در این شاخه از کیف تامین کرد تا مصرف کننده خرید بیشتری کند .

کیف پول مردانه دست دوز - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

کیف پول جیبی مردانه

کیف پول جیبی مردانه از مدل های مختلف و متنوعی تولید میشود . این مدل ها چه کیف پول ارزان قیمت مردانه چه گران قیمت و پرکار دارای رنگبندی های مردانه و تنوع بسیاری ست . بیشتر مردها از کیف های پول با دوام و با کیفیت بالا استفاه میکنند . مدل های کیف پول مردانه که جایی برای موبایل هم داشته باشد بیشتر مورد استقبال آقایان قرار گرفته است.

کیف پول و جاموبایلی مردانه ، به کارت‌های بانکی ، شناسایی و اداری شما نظم میبخشد. پول‌ نقد شما همواره مرتب و تا نخورده و صاف در آن قرار میگیرد . این مدل از کیف پول جیبی مردانه دارای جای گوشی موبایل، پول، چندین کارت عابر بانک و کارت های الکترونیکی و همچنین برخی از آن ها داری یک محفظه مجزا بدون زیپ یا زیپ دار است که می‌توان از آن برای قرار دادن اسناد مهم مثل چک ها ، رسیدها  و یا پول خرد استفاده کرد. این کیف پول مردانه دارای جای گوشی مناسبی است که تمامی سایزهای گوشی های هوشمند چه مدل های اندروید و چه مدل های آیفون درون آن به خوبی جای می‌گیرد.

کیف پول مردانه لاکچری - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

کیف پول مردانه لاکچری و لوکس

جدا از خرید کیف پول ارزان قیمت ، از آنجا که آقایان بیشتر به عملکرد یک کیف پول اهمیت میدهند و برایشان ماندگاری و طول عمر بسیار حائز اهمیت است . از این رو کیف های پرکار و محکم با جنس مرغوب تر بیشتر مورد پسند آنهاست . کیف های پول مردانه لاکچری با قیمتی متوسط به بالا  دارای گروه بندی های متنوعی است که بیشتر مردها از آن استقبال میکنند . از سوی دیگر این مدل ها برای کادویی مخصوص آقایان مناسب است . کیف پول مردانه لاکچری شامل تنوع زیر هستند :  

خرید کیف پول فانتزی - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

– کیف پول و جا موبایلی چرمی مردانه

این مدل کیف های پول دارای جایی برای موبایل یا برخی از مدل های پاوربانک هستند . از این مدل به صورت چرمی و غیر چرمی در بازار عرضه میشود که بیشتر از مدل های چرم طبیعی استقبال میشود . این مدل از کیف پول و جا موبایلی چرمی مردانه هم به صورت تکی و مجزا ، هم به صورت ست های دوتایی کیف پول و کمربند ، ست های سه تایی کیف پول و کمربند و جاکلیدی چرمی و هم چنین ست چهارتایی که یک جاسوییچی چرمی هم دارد عرضه میشود . این مدل کیف ها و ست ها برای هدیه بیشتر انتخاب میشوند . میتوانید آن ها با لوگوی مخصوص خودتان هم سفارش دهید .

– کیف پول مردانه اسپرت

در خرید کیف پول ارزان قیمت به صورت عمده و یا تک کیف پول مردانه اسپرت هممشتریان خود را دارد ولی در این شاخه کیف هایی با قیمت های بالاتر و لوکس نیز مورد توجه آقایان است . این مدل کیف ها با بهترین پارچه و جنس موجود در بازار تهیه و تولید میشود و مشتریان خود را در بازار عمده و تکی پیدا کرده است . میتوانید این مدل ها را در گالری تلگرامی نمونه کیف های تولیدی ما ببینید .

– کیف پول مردانه دست دوز

این مدل کیف های پول شیک و لاکچری بدست استادکاران ماهر چرم دوخته و تولید میشود . رنگ ها و مدل های این مدل کیف های بسیار خاص است . دوخت دستی آن و ابزار و تزییاتی که روی و داخل کیف بکار رفته است بسیار ماهرانه بوده و چهره ای نفیس به کلیت کار میدهد . این مدل کیف در بازار تولید میشود و بیشتر در کادوفروشی ها و عرضه محصولات صنایع دستی به فروش میرسد .

مرکز فروش کیف پول ارزان قیمت - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

خرید کیف پول فانتزی

نمونه ای از کیف جیبی مردانه ارزان قیمت کیف پول فانتزی است .این مدل از کیف پول مردانه از جنس چرم مصنوعی یا پارچه ای یا از جنس جین است . دارای جیب برای قرار دادن اسکناس و جیب هایی برای قرار گرفتن کارت های الکترونیکی میباشد . درب این مدل کیف ها دکمه دار یا زیپی بوده و در بسته بندی های 6 تایی و 12 تایی که شامل سه تا شش رنگ میشود قرار میگیرد .

نمایندگی پخش کیف پول - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

کیف پول چرم ارزان

کیف های چرمی همواره با قیمت های بالایی در بازار به فروش میرسد .شاید خیلی توان خرید آن را نداشته باشند .  اگر این مدل کیف ها از برندی جا افتاده باشد که قیمت آن بسیار فراتر از تصور میشود . در این میان با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان چرم طبیعی را به چرم مصنوعی ترجیح میدهند ولی با این همه از پس خرید کیف پول چرمی بر نمی آیند یک راهکار بسیار عالی موجب شده که کیف پول چرم ارزان هم در بازار به فروش برسد .

کیف پول جیبی مردانه - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه

این مدل کیف ها با تغییر در فرآیند تولید سریعتر تولید میشود و در نتیجه هزینه های دستمزد در آن کاهش پیدا میکند . بیشتر آن ها از تکه چرم هایی ست که از مدل های کیف اداری یا  کفش های چرمی  باقی مانده است .  که برای تولید کیف پول چرم ارزان قیمت از آن ها استفاده میکنند . خرید کیف پول ارزان قیمت چرمی نیز در بازار جای خود را یافته است و فروش خوبی در بازار عمده دارد . برای تهیه ی کیف های چرمی ارزان قیمت مثل کیف پول و یا کیف کمری چرمی ارزان قیمت با ما در ارتباط باشید .

 

جهت خرید و فروش این محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه شماره موبایل: 09128153744
telephone - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه شماره ثابت: 02155982639
fax - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه فکس: 02155982639
telegram - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه کانال تلگرام: BEHELL.CO
email - خرید کیف پول ارزان قیمت | مرکز فروش کیف پول زنانه و مردانه پست الکترونیکی: salemanager@behell.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *